dinsdag 7 juni 2011

Eindelijk kan ik weer eens op mijn blog. Ik snap niet wat er aan de hand is. De ene keer kan ik niet op jullie blog reageren en de andere keer kan ik geen foto's publiceren. Mijn dochter komt binnenkort, ik zal haar eens vragen er naar te kijken,. Ik zal wel weer ergens aan hebben gezeten. Dat gebeurt nogal eens . Maar zoals je ziet heb ik niet stil gezeten. Het door pitten schiet al aardig op. Voor de rand heb ik een sjabloon gekocht die ik wil gebruiken. Zie verder ik dit bericht.
Verder ben ik naar de Cannenburgh geweest, en wie liep daar hevig snuffelend tussen de stofjes, ja hoor mijn zus. Nog een geluk dat ik mijn dochter bij mij had anders waren we zo langs elkaar heen gelopen. Er was ook zoveel moois te zien,


Dit zijn de lapjes die ik gekocht heb voor mijn Dear Jane, en ja hoor ik heb het boek daar ook gevonden. Nou jeuken mijn handen natuurlijk weer om daar aan te beginnen, maar ik ben net gestart met mijn Biblical, wat ook heel leuk is.
De onderste sjabloon wordt voor mijn cursus quilt.

De klosjes die je daar ziet had ik dikke pech mee. Wil ik ze aan mijn man laten zien blijkt er 1 midden door te zijn. Het tasje wat uit mijn handen gevallen, en daar kunnen ze niet tegen. deze klosjes zijn gemaakt uit beenderen. Als ik beter na had gedacht had ik ze niet gekocht.
Het kantklosboek heb ik op de boekenmarkt gevonden. Die was op Hemelvaartsdag ook in Vaassen.

Natuurlijk had mijn dochter ook het een en ander nodig. Niet voor direct hoor, maar voor de winter als we weer gezellig samen iets gaan doen. Aan gezien ze op school niet meer borduren heb ik voor haar en mij zelf of misschien een vriendinnetje stramien gekocht voor een letterlap. Lijkt mij leuk om te doen. Ik zal mijn eigen ook eens opzoeken.


Zo, nu zijn jullie wel weer aardig bij. Ik ga nog een paar lapjes aan elkaar zetten voordat mijn dochter uit school komt.

Fijne dag. Ria

1 opmerking:

Esther Aliu zei

Nice blocks, you look project busy!