maandag 27 juni 2011

Druk weekend


Dit drukke weekend hebben we maar weer gehad. Er gevarieerd en super gezellig. Ik heb helaas niet alles kunnen doen wat ik graag wou, maar ja een mens moet keuzes maken.  Vrijdag avond hadden we eerst het feest van Lisanne. Zij is schoolverlater dus hebben we haar verjaardagsfeest opgeschoven naar kort voor de zomervakantie. Ze mocht alle kinderen uitnodigen die ze leuk vond. Dat waren er 9. Best wel veel voor een slaap feestje maar ja. Ik had het gezegd. Onze slaapkamer is de grootste, dus die leeg gehaald en zo konden ze allemaal bij elkaar slapen. Helaas zijn de foto's te donker geworden zodat ik niet kan laten zien hoe de bom gebarsten is, maar neem van mij aan dat dat wel gebeurt is. Overals popcorn, ships, en al wat ze gegeten hadden. De vloer kon je niet te lang stilstaan, want dan zat je er aan vast. Maar het resultaat mocht er zijn. een super feest.  Zaterdag mocht ik mijn quilt laten bewonderen bij Roely. Wat een mooie quilts waren er het afgelopen jaar gemaakt. Ik was zo onder de indruk dat ik helemaal ben vergeten foto's te maken. Ik zal vragen of ze er een paar door kunnen sturen zodat jullie ze als nog kunnen zien.

Deze leuke boeken heb ik gevonden op de boeken beurs in de Americahal. Ieder jaar weer een verrassing wat er allemaal voor moois is. Dit jaar viel het een beetje tegen. Heel veel engels talige boeken, daar heb ik niet zo'n behoefte aan . Ik lees niet veel, maar als ik dan ook lees moet het ontspanning zijn.
Kantklos boeken heb ik helemaal niet gezien. Nou stond ik ook niet meteen donderdag op de stoep, misschien dat dat het is.

Dat was ongeveer mijn weekend. Helaas niet veel foto's, maar ja het gaat niet altijd zoals je wilt.
Fijne en zonnige week
Ria.

1 opmerking:

Miny zei

HaHa dat kan ik me zonder foto wel voorstellen! Leuke boeken heb je gekocht.

Groeten Miny