woensdag 25 mei 2011

Er zijn weer foto's te publiceren.

Eindelijk kan ik dan laten zien waar ik mee bezig ben. Het schiet niet erg op, want ik doe er ook nog van alles naast. Nou ja dat mag ook, want dit is ontspanning. Het is zo een beetje moeilijk te zien, vandaar dat ik het iets heb uitvergroot.
Ook dit is niet echt wat je noemt geweldig, maar ja met mijn andere camera kan ik nog steeds de foto, niet naar de pc sturen.

En dit is dan de achterkant, wel beter te zien, alleen wat wazig.
Het was leuk om te doen, maar koste erg veel tijd.

Verder heb ik mij aangesloten bij de WOW. WIPs on Wednesday.
Dit is een initiatief van Esther Aliu. Lijkt me erg leuk om tedoen.

Nou dat is het wel voor nu. Ik ga zo lekker werken en mijn man gaat weer genieten van zijn papa dag.
Heerlijk dat hij dan thuis is, kan ik thuis ook echt thuis laten.

Groetjes Ria.

2 opmerkingen:

foekie's fashion zei

Deze quilt wordt heel mooi, dat kan ik wel zien hoor. Ik kan ook mijn camera niet aansluiten op mijn PC maar wel het kaartje eruit halen en die in de pc, misschien eenideetje? Groetjes van Joke

Miny zei

Dat wordt bijzonder mooi, tjonge je quilt intensief het is wel veel werk maar het resultaat is er dan ook naar.
Fijn weekend!

Groeten Miny