dinsdag 10 mei 2011

50 plus partij heeft leden nodig.

Wat is er toch mis met de leeftijd 50. Mijn man werd 50 en korte tijd later kreeg hij ontslag. Niet vanwege zijn leeftijd (hum hum) maar omdat de functie was op geheven. Geef een andere naam aan de functie en de werkzaamheden worden gewoon voort gezet. Daarna was ik aan de beurt. Ook enkele maanden na mijn 50ste op straat. Nu werk ik met en voor 50 plussers en heb mijn draai weer gevonden, maar het viel mij op dat er wel erg veel mensen een soortgelijk iets hadden mee gemaakt.




 Gelukkig is er een partij in het leven geroepen die aan dit soort praktijken een einde wil maken en het opneemt voor deze groep die binnen afzienbare tijd de grootste groep dreigt te worden, dus ook de melk koe voor de regering. Deel jij deze angst met mij, word dan nu lid van de 50 plus partij en open KLIK HIER voor het lidmaatschap formulier. Stuur hem voor 31 mei in, want dan sluit de leden telling.

Ik mag jou dit aanbieden. Het is aan jou of je hier gebruik van wil maken. Ik moet zeggen dat het mij een goed gevoel geeft.

Doe wat voor jou goed voelt. Dat doe ik ook.

Ria.

Geen opmerkingen: