woensdag 12 oktober 2016

Het snijwerk voor de beurs is klaar

Met dank aan ons gezellige Quiltclubje: Roely, Tineke, Irene en Lenie. En niet te vergeten mijn moeder en zus. Met z'n allen zijn we toch wel een paar dagen aan het snijden geweest. Wat je hier ziet zijn de F8's ik heb ook nog 2 grote bakken vol met FQ's. De stofjes zijn HIER beter te zien.

Rest mij nog de puntjes op de i te zetten, een proefopstelling te maken en dan kunnen we gaan.  Voor het eerst zelf op de beurs staan.
Spannend hoor.

Natuurlijk hoop ik jullie daar ook te begroeten, Je kan nog steeds kortings kaartjes bij mij aanvragen via contact op de site www.voorquilt.nl. Ik stuur je ze dan digitaal toe. 
De kortings kaartjes zijn geldig op woensdag en zaterdag en kosten geen 10,00 maar 2,00 euro.

Groetjes Ria

1 opmerking:

Hennie zei

Mooi je stofjes staan er mooi bij succes op de beurs.

Groetjes Hennie.