zaterdag 8 oktober 2016

De laatste inkopen voor de 55 plus vierdaagse gedaan.

Maandag met DH naar de stoffen inkoop geweest. Dat is echt het walhalla voor een quilter. Zoveel te zien. Ik denk dat we nu wel vodoende aangeschaft hebben om de stand van de 55 plus vierdaagse vol te krijgen. Over ruim 1 week is het al zover. Om precies te zijn 19 oktober. 
Wil je ook gaan, bij mij kun je kortingsbonnen bestellen. Deze zijn via www.voorquilt.nl te verkrijgen. Laat een brichtje achter bij contacten en ik stuur ze via de mail toe. De kaarten zijn geldig op woensdag en zaterdag. De intree is dan 2,00 euro in plaats van 10,00 euro.
Tussen al die stofjes heb ik er weer wat moois uitgekozen al zeg ik het zelf, waaronder de quiltblikjes van Moda. 
Een deel van de nieuwe stofjes en producten staan al op de site. De rest ga ik mee verder als de foto's klaar zijn. Maar hoop wel dat ze er dit weekend nog op komen te staan.

Klik hier om een blikje tebekijken. De rest volgt. Ik heb nummer 1 t/m 12.

Zo mijn pauze zit erop. Ik ga weer wat doen.

Fijn en gezellig weekend toegewenst.

Groetjes 
Ria

1 opmerking:

Hennie zei

Ha, ha zo te zien heb je je lekker uitgeleefd en goed ingeslaan.
Tot maandag Hennie.