dinsdag 2 februari 2016

Weer lekker opgeschoten.

Gisteren mij zelf getrakteerd op een quiltdag. 
Het laatste blok van de Morel is nu ook klaar. Natuurlijk moesten de blokken ook meteen aan elkaar, maar dat werd nachtwerk. Dus vanmorgen vroeg opgestaan en zie hier het resultaat. 


Nu het laatste gedeelte, de rand. 
Hij is al geknipt en ligt in het blikje te wachten tot ik weer tijd heb om er mee verder te gaan. 


Vandaag komt daar niet veel meer van. 
Ik mag weer een paar dagen werken, wat ook een hele leuke variatie is.

Maak er een mooie dag van. 
Ria

2 opmerkingen:

Nardy zei

Wat mooi Ria! Ik kan me voorstellen dat het nachtwerk werd, want je wilt graag zien hoe het geheel wordt. Prachtig!

Hermie zei

Prachtige quilt, was er ook wel een voor mij om te maken. Mooie stofjes heb je ook er voor gebruikt.