maandag 1 februari 2016

Laptophoes voor Lisanne

Lisanne heeft een nieuwe laptop, natuurlijk iets kleiner dan ze had dus moet er een nieuwe hoes om. Wat is er dan niet mooier om er zelf een te ontwerpen.
Deze hartjes bloemen worden de achterkant.

En dit blok komt op de voorkant.
Vandaag even naar de markt geweest voor zwarte binnen stof.
Kan ze er vanavond weer mee verder.


En terwijl zij bezig is en af en toe mijn adviesen nodig heeft, zit ik ook niet stil.
Mijn Morel is bijna klaar nog een laatste blok en alle blokken aan elkaar naaien.







Deze moet nog geappliceerd worden en dan zijn ze klaar.
Dan nog de rand er omheen van 300 puntjes.

Ik ga maar snel even verder, want je raad het al. Hij moet af.
Mijn nieuwe project start namelijk al weer in maart. 
Mystery Quilt van Maaike Bakker.
Veel plezier met alles wat je doet.
Ria


1 opmerking:

Monica zei

Leuk die laptophoes, en wat worden de blokken van jouw Sarah Morel mooi!