zondag 13 september 2015

Vandaag een droomslag geslagen.

Vandaag een bezoekje gebracht aan de kreabeurs in Houten. 
Samen met Ester heb ik veel nieuwe ideeën op gedaan, maar niet alleen dat. Uit een bak van 5 euro heb ik twee pakketjes quilt stofjes gehaald.
Bij thuiskomst meteen gekeken wat ik nou eigenlijk had gekocht.
En kijk hier.
Super blij met deze vangst.


Hier zie je Ester bezig en wat ze gemaakt heeft.


Dit is mijn kreatie



Ester heeft ook nog een kaart en zakje gemaakt maar daar heb ik geen foto van.
Voor het eten waren bij mijn moeder uitgenodigd.  Zij had een heerlijke ossentong klaar gemaakt en was een beetje groot om alleen te eten. 
Die uitnodiging hebben we natuurlijk aangegrepen en het was weer super lekker.
Ook koken kan ze nog steeds erg goed.

Nu ga ik maar eens naar bed. 
Het was weer een mooie maar drukke dag.

Groetjes Ria

Geen opmerkingen: