zaterdag 3 januari 2015

Een goede start 2015 met 2 afo"s

Van 2014 hebben we gezellig afscheid genomen. Dat gaat bij ons altijd gepaard met oliebollen bakken. Daar hoort natuurlijk de top 200 bij en op de achtergrond buit het vuurwerk geknal. DUS WAT PAS OM 6 UUR BEGINNEN MET KNALLEN. Niet dus  

De eerst ballen kon ik nog net een foto van maken, want iedereen was even thuis voor het bakken. Natuurlijk gingen de oudste meiden hun eigen weg, maar wilden wel graag oliebollen mee.


die zoete inval was super gezellig.


En dan nog even de afwas en wat naar de buurtjes brengen en de gezellige avond kan beginnen.


Het randje heb ik oudjaarsdag niet meer af kunnen krijgen, maar een dag later we.


Ik had precies genoeg rood en blauw had ik ook geen hele streng meer over. 
Het bakje wordt weer voor andere doeleinden gebruikt, want ik ga het vervolg niet doen. Het is nu weer tijd voor een andere uitdaging. De Morel.


Ook mijn kussen is dit jaar al afgekomen.


Daar ligt hij in de stoel te pronken.


Het randje per week heeft een ere plaatsje gekregen op de slaapkamer. 

Zo nu nog even naar de markt bloemen halen en dan ga ik weer verder met het kantklossen uit de knoop halen. Mijn kussen was namelijk gevallen.
 Foto volgt nog.

Fijn weekend
Ria

1 opmerking:

Corina zei

Een goed en creatief 2015 gewenst! Wat een mooie affo's om mee te beginnen. Succes met je kantje op orde krijgen