dinsdag 13 januari 2015

Affo en zussendag.

Gisteren hadden we weer een gezellige zussen dag bij mij. 
Je begrijpt dat ik vond dat het kloswerk af moest zijn dus zondagavond lang doorgegaan met het afwerken en alle spelden eruit te halen, maar het is gelukt.
Is het geen plaatje? De draadjes bengelen er nog onderaan, omdat ik nog niet weet of ik haar op stof naai of in een lijstje doe. Verwerken in een quiltje lijkt mij ook wel erg leuk.


Ik moet wel zeggen, er zit iets van het patroon in en van mij zelf ha ha.


Mijn moeder kwam ook weer gezellig mee en is gestart met een Paddingtonbeertje breien.


Mijn zus was druk met haar Dear jane punten.


Die ze vervoerde in dit handige boekwerk wat niet bestaat uit papier, maar molton om het werk tussen te leggen.


Zelf ben ik verder gegaan met mijn Morel


En s'avonds had ik 2 blokken erbij.

Groetjes Ria

1 opmerking:

Monica zei

Oh, wat ontzettend knap en leuk is dit kloswerkje geworden!. En gezellig hè, een dagje met zussen en moeder, dan ben je weer lekker 'bijgekletst' zo'n molton boek lijkt mij inderdaad handig als je meerdere blokken moet maken en vervoeren.