zondag 23 november 2014

Soms moet je even wat anders omhanden hebben.


En dat is sokken breien. Dit keer is het een fel gekleurd paar geworden. 

En als je zelf sokken breid dan wil ze ook niet meteen na 1 gat weg gooien. Dus stoppen maar. Dit was voor mij de eerste keer. Mijn moeder zou het weer uithalen, maar bij mij zit de teen in de schoen. Ha Ha.


Dit zijn mij stop hulpjes.


Hier ben ik weer gestart met een nieuw paar met echte Noorse wol.


Gisteren lekker bezig geweest in de tuin.
De container kon weer gevuld worden. DH had de bomen gesnoeid en dat geeft nogal een rotzooi. Alles paste er nog niet eens in een keer in. Natuurlijk kon ik het niet laten om ook even mijn potkacheltje aan te maken en onder het genot van de heerlijke hout geur heb ik het blad ook maar even opgeruimd.



Vanmorgen verder gegaan om mijn randje bij te werken. Ga binnenkort naar Son verjaardag vieren en dan kan dit werkje prima mee om de lange reis te doden. Zwarte piet is hier veel te fijntjes voor. Daar heb ik tegenwoordig de loep bij nodig.


Nou dat was het dan weer. 
Ik ga nog even buiten genieten van het mooie weer.

fijne Zondag,
Ria

1 opmerking:

Hermie zei

heerlijk sokken breien, ik heb er altijd wel wat op de pen. Die blauwe worden erg mooi