zondag 3 november 2013

De week in vogelvlucht

Dinsdag weer naar Lunteren geweest naar de naald kant. Het is super leuk om te doen, maar Oooo, zo fijn. Als ik niet voldoende licht heb lukt het al niet meer.


Donderdag bij Roely weer een stapje verder met "van Kerst tot Pasen". Ook erg leuk om te doen, 
We hebben nu een start gemaakt met de krokus en het sneeuwklokje volgt binnen kort, maar wel voor de volgende les. 


Ondertussen zet ik af en toe nog een paar steekjes aan het pit werk. De rand zit er nu om voor de 2de keer. Eerst even snel met de naaimachine, maar daar zaten net zo veel golven in als maandag op zee. Dan maar de tijd er voor nemen en netjes met de hand. Eerst uit meten en dan met spelden vast zetten en dan naaien. Precies zoals het geleerd is. Dat is toch de netste methode.


Zaterdag stond mij een grote verrassing te wachten. 
Met DH naar de vergadering geweest van de 50 plus partij, want die kunnen nu wel alle steun van haar leden gebruiken. Het was er indrukwekkend en leuk om mee gemaakt te hebben.


Bij thuis komst rook ik het meteen. "Hier is gepoetst" en ja hoor Lisanne had de hele beneden en boven verdieping gedaan en alsof dat nog niet genoeg was ook nog eten gekocht en s'avonds klaar gemaakt.
Zeg nou zelf, ben ik een boffert of niet.


De week daarvoor waren we naar Essen geweest naar de Primarkt. Wat een gedoe. De weg vinden was niet zo moeilijk, maar daar in de winkel PFFFF. Wat een drukte en wat een ellebogen werk. Had ik eindelijk de goede maat voor een piama voor Lisanne gevonden, zou die mij zo uit de handen gegrist worden omdat een andere mevrouw daar ook naar opzoek was. Nou jammer ik was eerst.
We hebben wel goed gescoord. Voor wie mij ook op faseboek volgt weet dat dit nog niet alles is, maar dat er ook nog tassen acht de tafel staan.
 Het was een super gezellige dag.

Ik hoop jullie de volgende keer wat regelmatiger op de hoogte te kunnen houden, want dit is wel erg veel.

Groetjes Ria

Geen opmerkingen: