maandag 7 oktober 2013

Een verrassend weekend.

Zaterdag met de jongste DD boodschappen wezen doen en wat zagen we bij Dirk???
MOSSELEN!!!!!
Wij in de winkel Amanda appen en zij had hier ook wel zin in. 
Zondagmorgen zegt DH Oma is ook zo gek op mosselen, zullen we die ook vragen?
En Oma was ook meteen enthousiast. 
Zo was onze dag ineens vol gezelligheid. Om de gezelligheid compleet te maken hebben we Ester onze oudste ook gevraagd. Zij lust weliswaar geen mosselen, maar dan maar snel even een biefstukje halen. 
Eerst Mam op halen, dan naar Deventer naar het Stoffen spektakel en de dag afsluiten met heerlijk mosselen eten.
 SUPER GEZELLIG.

Mijn moeder heeft ook nog hele leuke stof gekocht waar ze een leuk jurkje van wil maken, maar gisteren vergeten daar een foto van te maken.


Deze achtergrond stof is voor de Liesbeth's moeder


En voor de Canada quilt heb ik een nieuwe rand gekocht. 
De bedoeling was om het donker groen wat ik in het midden heb gebruikt om langs de rand te doen. Ik weet zeker dat ik die randen al gesneden heb, maar kan ze nergens weer vinden. 
Heeft wel een mooi opgeruimde kast op geleverd.

Fijne dag
Ria






Geen opmerkingen: