dinsdag 29 januari 2013

YES! Weer cursus, maar dan......

Donderdag was er weer cursus en kon ik weer verder met Liesbeth's moeder. Helaas kon ik om half elf weer naar huis. Weer een moment van lang niet fit te zijn met een griep gevoel. De rest van de dag lekker horizontaal bankzaken gedaan. ha ha. Gelukkig ging het de volgende dag weer beter. Gisteren eindelijk tijd om ook eens wat lapjes te knippen en aan elkaar te zetten. Ben weer lekker opgeschoten. 

De helft is geknipt en zit in mijn nieuwe trommeltje, samen met het muisje die ik eerder deze week heb gemaakt. 


Donderdag was niet alleen kommer en kwel. Bij thuiskomst, zag ik dat de postbode iets leuks in de bus had gedaan. Nou Lida, sorry voor de late reactie, maar ik ben er super blij mee. Tijdens mijn bankzaken heb ik hem eens lekker rustig door kunnen bladeren.


Fijne dag,
Ria

3 opmerkingen:

foekie's fashion zei

Wordt een mooi quiltje. Mooi kantklosboekje om daarmee bankzaken te doen. Beterschap hoor. Groetjes van Joke

ria vogelzang zei

Beterschap dan maar! Hopelijk laat de griep nu eindelijk na...
Geniet dan nog maar even heerlijk van je kleine trommeltje. :)
En van dat prachtige boek!
Groetjes, Ria.

Lida zei

Ben gewoon blij dat het goed is aangekomen! Prachtige steekjes weer, groetjes
Lida