dinsdag 11 december 2012

Kerst 2012 ik ben er klaar voor.

Nou bijna dan. Moet nog een paar dingetjes doen en zal de hele periode wel aan het toevoegen en veranderen blijven. Maar de basis staat.


De trap is klaar en oeps ik zie daar een wit gat. Daar moet de stal nog komen te staan.



En wat doe je als de kerstboom staat, ik althans. Ik zet gezellige kerstmuziek op en ga lekker zitten handwerken als het werk af is.

Ja, de mooiste tijd van de winter.

En dit is dan het handwerk resultaat. 

Het borduurtje is klaar. Nu er nog een kussentje van maken, het kantje afmaken en ik kan hem ophangen. Als je het snel zegt is het zo klaar. Ha ha.
Gelukkig had Simone klik ook nog een leuk patroon van een sneeuwman. Dat wordt mijn volgende project. Wil je zien hoe die wordt. Hij staat bij haar op de blog.


Vandaag ga ik eerst weer verder met mijn Liersekant. Ik kom er wel steeds meer achter dat het niet echt mijn ding is. Heb teveel hulpmiddelen nodig om het goed te zien. Ha ha.

Tot de volgende keer.


2 opmerkingen:

Lida zei

Ziet er gezellig uit en je borduurtje is een schatje, groetjes
Lida

Corina zei

Dat ziet er gezellig uit en je borduurtje met kantje wordt zo leuk!