zondag 9 december 2012

Het rode mandje mag nog niet in de kast.

Vandaag weer gestart met een nieuw borduurtje. Ik heb mij opgegeven voor de nieuwsbrief van Simone Klik en ontving deze leuke Gingerbread. Simone bedankt, ik ga er vandaag nog aan beginnen.
Het is de bedoeling om hem op te hangen. Dus ben ik ook gestart met het maken van een kantje om hem op te hangen. Op de foto is het niet zo duidelijk te zien, maar hij wordt wel mooi.

Eerst staat op mijn prioriteiten lijstje de boom versieren. Gisteren hebben we er een uitgezocht.

Had wel iets speciaals zo in het witte landschap een boom uitzoeken.
Helaas is alle wit al weer weg en regent het pijpstelen.
Maar niet getreurd. Prima weer voor de kerstboom en een paar steekjes.

Fijne zondag
Ria

1 opmerking:

Corina zei

Mooi projectje ben je gestart, veel plezier ermee. Hier is de sneeuw nu ok bijna weg. Fijne zondag!