maandag 27 augustus 2012

Samenvatting laatste vakantie week.

De laatste week van de vakantie belde Jesse op of hij mocht komen logeren. Natuurlijk mag dat. Altijd gezellig zo'n kereltje om je heen. de 2e dag zijn we naar Madurodam geweest. wat vond hij het daar leuk. Hij rende van de ene kant naar de andere en weer terug. Heerlijk als je dat zo ziet genieten.



Donderdag moest Lisanne de boeken van school ophalen. Kijk haar sjouwen met de wijsheid in de tas ;). 


Daarna was het kaften geblazen. Altijd weer een gezellig moment.


Dan wordt het nu tijd om mijn klossen weer eens op te pakken. Dat valt nog niet mee als je er een tijdje uit bent geweest.


Sterker nog het wordt een janboel. Dan de schaar er maar in. Of er even bij weg lopen en er dan nog een keer naar kijken.


Dat laatste was wel een goed idee. Ik heb besloten om hem even netjes af te werken. 


Nu nog even afhechten  en ik kan aan de laatste klus beginnen voordat de cursus weer begint.


Maar eerst ga ik verder zoeken naar de adressen van mensen die een workshop willen volgen. Tijdens de Lente-fair heb ik er een aantal gekregen en kan ze nergens terug vinden. Er staat vast nog ergens een doos of een tas waar ik overheen heb gekeken.

Fijne handwerk week.
Ria.


Geen opmerkingen: