dinsdag 19 april 2011

De rust weer gevonden

Nu ik aan alle verplichtingen heb voldaan, is het tijd van ontspannen bezig te zijn.
Dit is wat ik op de laatste les van de vlaandersekant heb gedaan. Ik kan nu verder gaan met het invullen.
Goede ideeen komen bij mij altijd op het laatste moment, zo ook dit collier.
Ik had iets simpels nodig om op de lentefair te laten zien. Zaterdagavond voor de lentefair kwam ik op dit idee. Alleen maar dubbelenetslag en linnenslag. Afgelopen zondag had ik hem zover af dat alleen het sluitinkje nog bevestigd moet worden. Die moet ik nog halen.

Gisteren met het mooie weer hele dag in bed gelegen Grrrrr. Wat een ellende. Hoofdpijn, overgeven, maar vandaag gaat het gelukkig weer beter. wel slapjes, maar dat is mooi aanleiding om buiten in het zonnetje met mijn quilt aan te sterken. Komt het doorpitten ook eens af. Hi hi.

De mandjes zijn klaar, ben nu bezig met de hoekjes invullen. Ik weet niet goed hoe ik de rest aan zal pakken. Het zijn nogal grote stukken. Geen nood, zondag komt mijn zus en de rest van de familie bij mij eieren eten. Zij zal er vast wel raad op weten.

En als laatste wil ik jullie even mee laten genieten met dit pril geluk
De zwaluwen zijn weer terug en samen druk bezig een nestje te bouwen.
Als ik de kans krijg zal ik regelmatig een foto maken, en deze publiceren.

Een fijne zonnige week toegewenst
Ria

1 opmerking:

Miny zei

Wat een kunstwerk een collier maken, erg mooi geworden. Dat quiltwerk daar kom je samen wel uit. Fijn pasen en de groeten aan Hennie.

Groeten Miny