dinsdag 12 april 2011

De lente Fair 2011



Op weg naar Bathmen.
 De auto helemaal afgeladen gingen we op pad. Lisanne had nog net een klein plekje om te zitten. Ik ook met de voeten tussen de tassen en 2 kantklos kussens op schoot, was ik blij dat het niet zo ver was.

Het was een superdag. geen wolkje aan de hemel. Alle mensen waren vrolijk en erg geinteresseerd in zowel het kantklossen als het glas in lood. veel naamkaartjes uit gedeeld, maar nog geen inschrijvingen. Omdat ik in september pas weer start met een nieuwe cursus voor beginners vonden ze het nog te vroeg om nu al te binden. We zullen zien wat er van komt.

Mijn man heeft heel wat leuke gesprekken gevoerd, en ook hier hopen we dat er iets uit komt.
Zo niet, dan is het nog niet erg. We hebben een prachtige dag gehad. Het was super gezellig.
Om jullie ook een idee te geven van hoe gezellig het wel niet was, volgen hier nog een paar foto's die voorzich spreken. Ben je ook geinteresseert in glas in lood, bezoek dan eens  Gerrit zijn web site.



Vandaag moet het dan toch echt gebeuren. Alles wat mee was moet weer op zijn eigen plekje, en de rest van het huis mag ook wel een beetje aandacht hebben. vooral de was en het strijkgoed.
Nou ik ga maar eens een start maken grrrrrrrrrrr
En wens jullie allen een fijne week toe.
Groetjes Ria

1 opmerking:

Hennie zei

Dat ziet er erg gezellig uit, jammergenoeg mopest ik werken.
Groetjes Hennie.