woensdag 21 maart 2018

Eindelijk tijd voor een blogje

Het heeft even geduurd maar hier is dan mijn eerste blogje van dit jaar. De eerste 3 maanden van 2018 stonden in het teken van werken, vergaderen winkel bij houden, voorbereiding voor de handwerk beurs en de laatste loodjes van de gemeenteraadsverkiezing.  Ja ik ben gevraagd voor de 50PLUS partij en ik heb ja gezegd. Het lijkt mij een hele mooie uitdaging om iets meer voor de medemens te kunnen betekenen.
Als eerste de handwerkbeurs in Zwolle. Wat een drukte maar OOOh zo gezellig. We hebben wat af gelachen, advies gegeven en uiteraard verkocht. Hoop volgend jaar weer op deze plek te staan.

En dan het flyeren zaterdag de 17de. Wat was het koud zeg. Gelukkig was er die dag ook markt en bijna alle kooplieden hadden heaters dus was het daar super flyeren. Na de Lunch nog even samen de stad door gelopen en moest ze al weer gaan.

Voorafgaand aan de 17de nog snel even flyers geplakt. Salon 1813 verzorgde voor ons de lunch en wij mochten in het portaaltje flyeren en een poster plakken.
Het eten was prima verzorgd. Voor die gene die het niet kent, een aanrader in Apeldoorn.

Zo zijn jullie weer een heel klein beetje op de hoogte van het wel en wee rond de verkiezingen en daarvoor. 

Ik ga mijn nu weer storten op de volgende leuke bijeenkomst de Miniatuur quilt tentoonstelling in Dok zuid te Apeldoorn. Daar geef ik morgen middag een workshop klosje maken. Super om te doen en ideaal om al je restjes te verwerken. Ook heb ik een Facebook groep aan gemaakt om alle ervaringen te delen en de creaties te tonen. 
Wie weet zie ik jullie daar nog een keer voorbij komen.

Fijne avond,
Groetjes Ria

3 opmerkingen:

Ineke zei

Dan zie ik je vast morgen in Dok Zuid

marga zei

Leuk om weer een blogje van jou te lezen. Je bent met leuke dingen bezig en dat is toch het mooiste wat je kan overkomen.
Groeten
Marga

Ria zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.