zaterdag 25 februari 2017

Mijn Kippen Quilt

Even bijpraten.
Er is dit jaar al weer heel veel gebeurt. 
Zo heb ik op een 3 tal beursen gestaan waarvan er 2 zeker voor herhaling vatbaar zijn. Helaas was ik er zo druk mee dat ik het niet via mijn blog maar via facebook en instagram bekend heb gemaakt. 
De beursen waar ik stond zijn: Senioren expo in veldhoven, Handwerkbeurs in Zwollen en de Creadoebeurs in Hardenberg. De laatste 2 ga ik zeker nog een keer doen.
Dit quilt "Here a chick there a chick" was wel de blikvanger. Hij is tekoop in de webwinkel www.voorquilt.nl Niet voor de adviesprijs van 204 euro, maar..... 
Ga snel naar de site


Samen met Roely, Lenie, Irene en Tineke hebben we alle zeilen bijgezet om hem af tekrijgen. Helaas moest ik onverwachts extra werken en is het niet gelukt.


Het inelkaar zetten wel. De midden rode puntjes heb ik door ge pit. 
Zo zat hij een beetje vast en kon de bies erom. Deze netjes vast gespeld en hij kon hangen. Ik geloof niet dat het echt opviel.


Nu alles weer rustig is kan ik het werk weer oppakken. Lijntjes zet ik met een uitwis pen. Deze wis je zo weer uit met de strijkbout. Super handig.


En duidelijk zichtbaar..


Wat na het strijken overblijft is het stiksel. 
Van de witte pen is niets meer terug te vinden.

Zo dat was waarom ik een tijdlang niets van mij heb laten horen. 
Nu ga ik even weer een paar steekjes zetten.

Fijn weekend
Ria.









1 opmerking:

marga zei

Wat een schattige quilt is dat geworden echt iets voor het voorjaar.
Groeten
Marga