zondag 6 november 2016

Een klusje uit de hoek opgepakt.

Daar ligt hij dan in het vergeten hoekje. Ben de laatste tijd zoveel boven bezig dat het werk dat in de kamen klaar ligt om af en toe een paar steekjes te zetten helemaal vergeten wordt. Maar vandaag komt daar verandering in.


Ik moet eerlijk bekennen dat ik het getekende motief ook niet goed zag. Ik heb alleen maar donkere strijk pennen en kon geen lichte vinden. Tot een poosje geleden mijn leverancier zij dat ze witte strijkpennen heeft. Ik heb er meteen een paar ingeslagen. Ook meteen voor de verkoop natuurlijk.
Zie hier het verschil.



Het is niet erg duidelijk, maar er staan hier 2 verschillende lijnen naast elkaar. De witte en de blauwe. Wit is net tezien, blauw helemaal niet.



Je begrijp dat ik super blij ben met deze pen. Kan nu weer s'avonds doorpitten bij lamplicht.


Hier dan een heel klein beginnnetje.
Nou jullie zijn weer op de hoogte. 
Ik ga nog een paar steekjes zetten.
Fijne zondag,
Ria

1 opmerking:

marga zei

Het is echt een werkje om te doen nu het kouder wordt.
Groeten
Marga