woensdag 11 februari 2015

Een dagje hobbyen

Het is al weer een tijdje geleden dat ik een zak met ongewassen schapenwol had gekregen. Dit gebruik ik om een speldenkussen op te vullen, Dan gaan de spelden makkelijk door de stof of in het kantkussen. 
Het patroon om speldenkussen te maken ontbrak nog tot gisteren.
Werk gedaan, Kopje koffie erbij en even wegdromen op Pinterest, en zie daar komt het patroontje.
Ik vond hem zo leuk dat ik meteen een start wilde maken.

Niet wetende dat het zo verslavend werkte, maar ach moet kunnen, 
Ik had mijn taken gedaan.
Vanmorgen het kussentje in elkaar genaaid, met een lusje dat hij ook makkelijk op het kussen bevestigd kan worden.



En dan hier nog een paar afo's
Lisanne heeft haar nekkussentje klaar. 
Het patchwork is helemaal met de hand gedaan.


Ook het kussen voor Amanda heeft inmiddels zijn plekje bereikt.


En dan nog een paar blokken voor mijn morel.
Ze zijn nog niet allemaal af, maar schiet wel lekker op.


deze puntjes moeten er nog helemaal om heen


Dit tafereeltje vond ik wel leuk,





Hier moet ik de putjes nog bewerken en dan op de stof maken.
Dat is nou niet het makkelijkste en mooiste werk.

Ik wens jullie allen een fijne dag en kan jullie aanraden eens lekker een dagje te gaan hobbyen
Groetjes Ria


1 opmerking:

Monica zei

Wat heerlijk om een dagje lekker 'niets' te doen, behalve dan leuke dingen voor jezelf. leuke affo's laat je zien