dinsdag 18 juni 2013

Een stukje door Quilten

Gisteravond maar eens even weer een stukje aan het pitten geweest. Ik vind het eigenlijk een winterwerkje maar ja ik heb er nog 2 liggen wachten. Dat zou dan betekenen dat ik de hele winter aan het door pitten ben.  Nee dank je. 's Avonds als het wat is afgekoeld, gaat het prima.

Van de voorkant zie je het nog niet zo goed. Ik natuurlijk wel, maar de foto niet. 
Daarom ook eentje van de achterkant. Een deel quilt ik een stukje van de naad af en een deel door de naad.


Zo, nu ga ik lekker van het mooie weer genieten. Dat wordt afwisselend zon en schaduw.

Geniet van het mooie weer. Het kan zo maar weer voorbij zijn.
Ria

2 opmerkingen:

Hermie zei

Geniet maar lekker van het mooie weer, ik blijf wel in de schaduw, daar ben ik meer fan van. Het quiltwerk ziet er mooi uit.

Corina zei

Je vlot goed, geniet ervan!