dinsdag 2 april 2013

Pasen 2013

Dat was weer een super gezellige pasen. Met z'n allen hebben we bijna 70 eieren naar binnen gewerkt. Voor ons is het een traditie om op 1e paasdag bij elkaar te komen en eieren te eten. We zijn dit jaar bij mijn broer thuis geweest.  Dit is nog maar 1 schaal van de 3.

Mijn schoonzusje had er voor gezorgd dat de eieren lekker warm konden blijven door deze Kip te maken. Zij borduurt met de naaimachine en heeft al heel wat leuke creaties gemaakt.


Ze hadden het erg leuk voor elkaar.


Onderweg kon ik nog even wat steekjes zetten. Thuis gekomen konden de hoeken in elkaar en aan de top gezet worden. Nog 1 rand te gaan.


Dankzij de mooie film  van gisteravond "Prince of Persia: Sands of time" is het mij ook gelukt om het kloswerk rond te krijgen. Ik hoor je denken, klossen en film kijken, maar als je kan breien en je moet als maar recht breien dan hoef je daar ook niet meer bij na te denken en kan je dat op de tast. Zo is dat bij de linnenslag klossen ook. Vandaag het laatste stukje even gedaan en aan elkaar geknoopt.


Zo nu even een uurtje poetsen en de was lekker buiten hangen en dan ga ik vanmiddag een beginnetje maken met de rozengrond en de spinnen.

Ik wens jullie allemaal een productieve week toe.


1 opmerking:

Lida zei

Wel toch de rand al af en nu komt dus het leuke gedeelte! Hier zijn er niet zoveel eieren door gegaan maar ach wij eten iedere dag al een ei of twee!
Groetjes
Lida