maandag 26 november 2012

Samen met DD borduren.

Op internet had ik een leuke sneeuwpop gevonden en Lisanne leek het wel leuk om die te borduren. Ook omdat ik aan het borduren was en wat is er nou gezelliger dan dat samen te doen.

Ze heeft het al aardig in de vingers. De sjaal ik bijna klaar.


Zelf heb ik een begin gemaakt met een quilt borduurtje.


Ben netjes in het midden gestart, maar dat was te fijn door dat het een lichte kleur op wit is. 


Het middelste quiltje is rechtstreeks op het stramien en de andere 4 worden  er los op bevestigd. Het rechter quiltje is nu af.


Fijne dag,
Ria



5 opmerkingen:

Miny zei

Gezellig zo samen borduren, leuk wordt het.

Groeten Miny

Monica zei

Leuk om samen te borduren, dat stimuleert. lijkt mij ook een leuk patroontje

Corina zei

Wat leuk om zo samen te borduren!

foekie's fashion zei

Gezellig he samen borduren. Leuk borduurschilderijtje ben je aan begonnen met die losse quiltjes erop. Groetjes van Joke

Lida zei

Wat een enig borduurwerkje is dat en inderdaad gezellig samen aan de steekjes, groetjes
Lida