woensdag 19 oktober 2011

WIPs on Wednesday

Al weer een week voorbij. Wat een geluk dat we WOW hebben, anders zou ik mij helemaal geen tijd gunnen om te bloggen. Deze week weer druk geweest met mijn cadeau wat jullie binnen kort te zien krijgen. Daarnaast natuurlijk wat aan mijn Canada quilt gedaan. Heb er nu 18 van de 28 klaar. Zo als je ziet, nog genoeg te doen.

Ook ben ik bezig geweest met de Kerst ufo's te starten. Deze loper moet toch zeker deze kerst af op de tafel liggen te pronken, en dan heb ik nog Stitches for Christmas waarvan ik de top nog in elkaar moet naaien.
Kortom genoeg plannen en genoeg te doen.



Fijn hobby dagen.
Ria

3 opmerkingen:

Hennie zei

Hoi zus,
Een mooi overzicht zo met al die blokken uitgestalt, je canadaquilt ziet er mooi uit ! ! !
Groot gelijk optijd beginnen voor kerst dan komt je loper vast af.

Groetjes Hennie.

Lynette zei

What a nice Christmas runner. :)

foekie's fashion zei

Ja die weken zijn zomaar voorbij, dus besteed ze goed, maar dat doe jij wel zo te zien aan je canadaquilt enz. Groetjes van JOke