dinsdag 13 september 2011

WIP's on Wednesday


Weer lekker een stuk op geschoten met mijn kantklossen. Jammer dat het zolang stil heeft gelegen. Het is nu  best wel lastig om er weer in te komen. kenners onder ons zullen dan ook zien dat dit stukje barstens vol fouten zit. Voor mij een reden om hem later nog een keer te maken, maar dan zoals het hoort. Dit is dan mijn les werkstuk. 8 oktober begint de Vlaandersekant les weer. dan wil ik mijn klosjes graag weer gebruiken voor het nieuwe project.

Devil's Claws
Tussen door heb ik nog even een blok van mijn Biblical quilt in elkaar gezet.


3 opmerkingen:

foekie's fashion zei

Ja Ria, ik weet er ook alles van als je een tijd niet meer aan dat werkje hebt gewerkt. Dat linker werkje komt mij bekend voor, zit bij mij in een lineaal. Je bibleblokje ziet er ook goed uit hoor. Groetjes van JOke

Rosa zei

Thanks for stopping by.Your biblical block is very cute.

Esther Aliu zei

This all looks so interesting! As usual! I do love visiting your blog.

Please consider installing google translator on your sidebar!!