zondag 13 maart 2011

Artestieke handen

vandaag was er in de Americahal in apeldoorn weer een beurs "Artestieke handen". Ik had vandaag niet veel gepland, dus denk ik dat is iets voor mij. En ja hoor weer van alles gezien en gekocht.
Leuk lint voor mijn geurzakjes en mischien ook wel te verwerken in mijn kussentjes.
Een houdewrtje voor mijn naamkaartjes als ik op de lent fair sta, en handige notitie boekjes.
En op het laatst nog een paar leuke stofjes als ondergrond voor mijn Dear Jane.

Dat was het wel zo ongeveer. Nu op naar het volgende leuke, want mijn dochter heeft zin om even naar Ikea te gaan. Aangezien ik toch niets had gepland ga ik even gezellig met haar mee.

Fijne Zondag
Ria

1 opmerking:

Miny zei

Hallo Ria

Door jouw reactie bij Hennie, had ik nu eindelijk door dat jij de zus van Hennie bent.
Ja ja het duurde even, maar leuk blog heb je, ik blijf je volgen.

Groeten Miny