dinsdag 21 september 2010

Eindelijk af


Eindelijk zijn mijn kussentjes af. Tijdens de verhuizing van beneden naar boven was ik ze kwijt geraakt. Maar ze zijn er weer, en af. Ze liggen nu in de stoelen op onze slaapkamer te pronken, onder het glas en lood raam die mijn man gemaakt heeft.








Het was behoorlijk puzzelen hoe ik een mooie sloopsluiting kon krijgen, want een rits vind ik niet mooi. Uit eindelijk had ik ook nog een speldenkussentje nodig voor het kantklossen, dus daar eerst maar op proberen. Als het mis gaat kost het niet zoveel stof.














En dit is het resultaat. Best leuk geworden,al zeg ik het zelf


Nou dat was het dan weer even voor vandaag.
De rest volgt als ik weer tijd heb.

Geniet van de nazomer die komen gaat.
Ria

1 opmerking:

Anoniem zei

erg mooi die kussens , creabea. je blog ziet er gaaf uit.

hou wel tijd over om te werken he hahahah

Groet je Collega