maandag 1 februari 2010

De rust is weer gekeerd.





Nu de feestdagen voorbij zijn en de verhuizing van mijn dochter achter de rug is, is de rust om te klossen weer gekeerd. Inmiddels ben ik met het 3e deel van de lutac bezig.



Afgelopen zaterdag ben ik met een cursus Hollandsche kant gestart.




Ik vond het altijd al een leuke kant om tezien, maar dat hij verslavend is om mee te werken had ik nooit gedacht.



Natuurlijk kon ik het niet laten om het boek "Hollandsche kant met passer en liniaal" aan te schaffen. Dit boek is uitgebracht door de LOKK en er staan hele leuke patronen in.




Ook staat er een gedeelte over de geschiedenis van het kant in. Zo staat er het huwelijks cadeau voor prinses Juliana en prins Bernhard in. Dit is opnieuw getekend en staat ook tussen de patronen

Geen opmerkingen: