zondag 6 december 2009

Sinterklaasavond

Wat een gezelligheid, iedereen was heel actief met de suprises bezig geweest.

De twee mooiste wil ik jullie laten zien.

Amanda had haar cadeau verstopt in een huisje van chocola, waar meer dan 2 kg chocola in is gegaan.



Ester had haar cadeau in een quilt verwerkt. Heel erg leuk.

Lisanne had iets met glas en lood gedaan.

Iedereen had iets orgineels.

Dat was Sinterklaas.



Nu is het tijd voor de Kerst.
Dinsdag ben ik bij Roelie geweest om een kerstengel te maken.

Hij is bijna af. Zo moet hij worden.









Zoals je ziet moet ik hem nog in elkaar zetten en dan is hij klaar. Dit hoop ik donderdag klaar te hebben, want dan gaan we verder met de sampler en is het poppetje aan de beurt.

2 opmerkingen:

Hennie zei

Hoi Ria,
Mooie suprices hadden jullie met sinterklaas ! ! !
Wat een super leuke kerst engel wordt dit, mooi voor in de kerstboom. Ik zie hem wel met je verjaardag.
Fijne zondag Hennie.

Unknown zei

Hoi,

Het was wel veel werk om de sinterklaas suprises te maken, maar ik ben blij met het resultaat. Het huisje vond ik super leuk om te krijgen!

Groetjes Ester