zondag 15 november 2009

mijn eerste Quilt is af.


Deze week moest het eindelijk gebeuren. En het is gelukt. Mijn eerste Quilt is af en ik hoop dat er nog velen volgen. Mijn zus heeft mij aangestoken met het quilt virus en ik moet zeggen dat ik daar geen spijt van heb.


Verder heb ik deze week Ester van het vliegveld gehaald, zij is 2 weken op vakantie in Thailand geweest en kwam met een prachtig tafelkleed voor ons thuis. Haar vakantie was helemaal supper. Een aanraden voor iedereen die nog twijfelt.

Zaterdag was het vervolg van de Lutac cursus. Heel gezellig en ook leuk om andere werken te bekijken.

4 opmerkingen:

Hennie zei

Hoi Ria,
Harstikke top je eerst AFFO, hij is erg mooi geworden ! ! ! Heb je al een mooi plekje voor deze quilt?
Het kantklossen gaat zo te zien ook goed leuk die verschillende kleuren, verder heb ik niet zo veel verstand van kantklossen. Wel van klossen op quiltgebied kijk maar eens onder de labels bij klosjes
Groetjes Hennie.

Sylvia zei

Hallo Ria,
Bedankt voor je berichtje op mijn nieuwe blog. Ik zal regelmatig eens bij jou kijken. Dus de eerste quilt is af! Inderdaad zullen er denk ik nog heel wat volgen, want het quiltvirus is erg hardnekkig, erger dan welk griepvirus dan ook!
Groetjes Sylvia.

Anoniem zei

leuke blog en ik zal hem volgen groeten Ephrem(lace)http://www.hetcreatievekantje.web-log.nl/

foekie's fashion zei

Hallo Ria, wat leuk dat jij ook kantklost en quilt. Ik doe ook beide hobbies, maar wat is dat Lutac kant leuk, zou ik ook willen proberen, is daar een boek van?
Groetjes van Joke