zaterdag 31 december 2011

Kerstsfeer in Dublin.

Nou dat was er volop. De winkels, Pubs, straten. Alles was nog volop in kerstsfeer. Waar je ook kwam overal kerst muziek. Het leek wel of we het Kerstfeest nog moeten vieren. Samen met mijn zus waren we naar mijn dochter Amanda geweest, die daar stage loopt in het Hilton hotel. Omdat haar kamer niet zo groot is heeft ze voor ons in het Hilton een kamer gereserveerd, en omdat het rustig was mocht ze er zelf ook slapen. Hier een plaatje van haar kerstboom.


Natuurlijk moesten we ook een paar quilt winkels bezoeken, maar dat viel een beetje tegen. Wat zijn wij dan in Nederland verwent wat lapjes keuze betreft. Om jullie een idee te geven. Dit was ongeveer de keuze die ze daar hadden. 

Ik heb er toch nog een paar gevonden die ik leuk vond. En een boek.
Dit is het zakje dat mee mocht met een paar DJ blokken. Nou ik had er nog niet 1 af. Deze heb ik 's avonds na thuiskomst nog af gemaakt.
Mochten jullie nog wat meer mooie fotos van Dublin willen zien klik dan hier. Mijn zus was de gene die de foto's heeft gemaakt en op haar blog gezet. Met een toestel gaat dat beter dan met een mobiel.

Zo dat was even tussen het oliebollen bakken  en de tafel dekken door. Oliebollen bakken met een beetje Iers accent. Dit keer dronk ik er geen donkerbruin Hertogjan bij maar een Guinnes. Zo was Amanda toch een beetje dichtbij.
Ik wens jullie een hele fijne jaarwisseling en het aller beste voor 2012. met Liefde Geluk en Gezondheid.

Groeten Ria.

Geen opmerkingen: